دفتر حقوقی

1- بازنگری کلیه قراردادهای منعقده قبل از تشکیل دفتر حقوقی و اعمال قوانین و مقررات در قراردادهای مذکور

2- اعمال قانون حمایت قضائی در خصوص پزشکان و پرسنل در زمانی که به واسطه وظائف شغلی از ایشان شکایت شده و یا طرف دعوی واقع می گردند همچنین در زمانی که به دلیل مذکور شاکی یا خواهان دعوی میباشند.

3- تنظیم دادخواست یا شکوائیه به منظور احقاق حقوق مرکز در کلیه مراجع ذیصلاح قضائی ، شرکت در جلسات دادرسی به عنوان نماینده حقوقی مرکز تا زمان حصول نتیجه .

4-تنظیم اسناد کلیه مناقصات و مزایدات و برگزاری مناقصات و مزایدات و همچنین کمیسیونهای مربوطه

5-عضو کمیسیون مناقصات و مزایدات

6- تنظیم و بررسی کلیه قراردادهای مرکز و اعمال قوانین و مقررات حاکم

7-ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه حقوقی به مجموعه مدیران و کارکنان مرکز در خصوص امور مرکز

8-پیگیری امور ارجاعی به دفتر حقوقی در سازمانها و ارگانهای دولتی و غیردولتی