رسیدگی به شکایات

1.دریافت شکایات کتبی و شفاهی و پیامکی مراجعین از واحدها و کارکنان

2.جمع آوری  شکایات از صندوق رسیدگی به شکایات

3.بررسی شکایات واصله، تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارائه راه حلهای قانونی موجود به ارباب رجوع

4.تحقیق، بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی و متشاکی

5.مراجعه به واحدهای درمانی در رابطه با شکایات ارباب رجوع و تهیه گزارش پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات

6.ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به افراد ذیربط

7.ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر می باشد ، ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط ، پاسخ به استعلام واحدهای دیگر دانشگاه در رابطه با شکایات

8.شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات

9.تهیه و تدوین شاخص های تعیین شده