- 1403/08/30 ثبت نام «بیمه تکمیلی» آغاز شد / مهلت ثبت نام ۱۰ آذرماه
- 1403/08/30 پیاده روی و ورزش صبحگاهی کارکنان علوم پزشکی برگزار شد
- 1403/08/29 کتاب ویروسشناسی پزشکی منتشر گردید
- 1403/08/28 کلیپ / انجام عمل جراحی تعویض مفاصل در بیمارستان گراش
- 1403/08/28 بازدید میدانی” رییس دانشکده علوم پزشکی گراش از پروژههای بیمارستان
- 1403/08/28 مراسم بزرگداشت شهید شاخص شهرستان، «شهید محمد متین» برگزار شد
- 1403/08/27 از پزشکان شاغل در بخش NICU تقدیر شد
- 1403/08/24 غرفه «تست قند خون » در سالن پذیرش بیمارستان برپا شد
- 1403/08/23 کلیپ / جراحی پیشرفته انحراف(اسکولیوز) ستون فقرات
- 1403/08/20 جشن باشکوه بزرگداشت مقام پرستار برگزار شد
رسیدگی به شکایات
1.دریافت شکایات کتبی و شفاهی و پیامکی مراجعین از واحدها و کارکنان
2.جمع آوری شکایات از صندوق رسیدگی به شکایات
3.بررسی شکایات واصله، تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارائه راه حلهای قانونی موجود به ارباب رجوع
4.تحقیق، بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی و متشاکی
5.مراجعه به واحدهای درمانی در رابطه با شکایات ارباب رجوع و تهیه گزارش پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات
6.ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به افراد ذیربط
7.ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر می باشد ، ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط ، پاسخ به استعلام واحدهای دیگر دانشگاه در رابطه با شکایات
8.شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات
9.تهیه و تدوین شاخص های تعیین شده
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: