اسامی سوپروایزرهای بالینی مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش

ردیف

نام و نام خانوادگی

ردیف

نام و نام خانوادگی

1

کلثوم عبدالهی

6

عاطفه کرمی

2

سهیلا عطاری

7

خدیجه مهرآور

3

زهرا کشاورز

8

زهره امانی

4

فاطمه شمسی

9

سکینه غلامی

5

فاطمه دلشاد

10

فهیمه ابراهیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرح وظایف سوپروایزربالینی

سرپرست پرستاری(سوپروایزر) مرکزآموزشی، درمانی، بهداشتی، توانبخشی و پژوهشی پرستاری است که مسئولیت

  نظار ت مستقیم برارائه خدمات تشخیصی، بالینی ومراقبتی را برعهده دارد.

شرح وظایف سرپرست پرستاری براساس اصول مدیریت و باتکیه بررعایت منشورحقوق مددجومبتنی برفرایند پرستاری

واستانداردهای مراقبتی به شرح زیر می باشد:

1- نظارت وکنترل مستمربررفتارشغلی کارکنان تحت سرپرستی(رعایت مقررات اداری،رعایت ضوابط کاری واخلاقی و

نظایرآن)

2- نظارت وکنترل مستمربرنحوه ارائه خدمات بالینی ومراقبتی مبتنی بر شواهد واستانداردها بااستفاده ازابزارمناسب

(چک لیست و نظایرآن)

3- بازدید مستمرازواحدهای مرتبط به منظورحصول اطمینان ازحسن ارائه خدمات وارائه گزارش

4- ثبت حوادث ووقایع غیرمترقبه وتهیه آمار( بیماران بدحال،پذیرفته شده،ترخیص،اعزام(موقت/دائم) وفوت شده) وارائه

گزارش به مقام مافوق وهمکاران درشیفت بعد جهت پیگیری

5- مشارکت درارزشیابی مستمرکارکنان پرستاری ومامایی برطبق عملکرد ورفتارهای شغلی واخلاقی

6- تهیه وتنظیم گزارش بازدیدها ازنظرکمی وکیفی ازوضعیت موجود گیرندگان، ارائه دهندگان خدمت وعملکرد واحدهای

ذیربط 

7- ارائه پیشنهاد بودجه به مدیرخدمات پرستاری درمورد نیازها واولویت بندی آنها جهت اجرای برنامه های پرستاری

8- همکاری با مدیرپرستاری درتنظیم وتدوین اهداف کوتاه مدت، میان مدت،بلندمدت

9- همکاری بامدیرخدمات پرستاری در تعیین خط مشی ها،ارزیابی ها،توزیع وانتصاب نیروی انسانی، آموزش و فعالیت

های مرتبط

10- شرکت در کلیه جلسات برنامه ریزی شده تعیین شده توسط مقام مافوق

11- پاسخگویی به مراجع مختلف دررابطه بامرکزبا توجه به اختیارات و مسئولیت ها

12- مشارکت درشناسایی نیازهای آموزشی کادرپرستاری وارائه گزارش به مدیرخدمات پرستاری وهماهنگی باسوپروایزر

آموزشی جهت آموزش

13- مدیریت برخی ازداروهای خاص ازجمله داروهای مخدردرطول شیفت برحسب خط مشی بیمارستان

14- مشارکت در برنامه های ارزیابی بیمارستان

 

مسئولیت:

1- شرکت درکمیته های بیمارستانی برحسب دستور مقام مافوق

2- مداخله وتأمین شرایط مناسب درزمان بروزفوریت ها(تأمین نیروی انسانی،تجهیزات،امکانات ونظایرآن)

3- هدایت مستمرکارکنان پرستاری درجهت ارتقاء سطح کیفی مراقبت های پرستاری

4- همکاری ومشارکت درارزشیابی کیفیت ارائه خدمات پرستاری

5- کنترل ونظارت مستمربر چگونگی مصرف و نگهداری دستگاه ها وتجهیزات

6- تشخیص نیازها ومشکلات موجود درواحدهای مرتبط پرستاری( کارکنان، مددجویان، محیط و نظایرآن) واقدام جهت

رفع آن

7- ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان پرستاری وگروه های وابسته، کمک وحمایت از آنها

8- هدایت کارکنان در انجام وظایف محوله

9- رعایت قوانین و دستورالعمل های علمی، اداری و اخلاقی

اختیارات:

1- توزیع کارکنان کادرپرستاری ومامایی براساس توانایی ها ونیازها درواحدها وشیفت های مختلف درصورت لزوم

2- هماهنگی درنقل و انتقالت بین بخشی واعزام و یا ارجاع بیماران

3- تأمین وایجاد شرایط مناسب واقدام درزمان بروزفوریت ها(تأمین نیروی انسانی،تجهیزات،امکانات و نظایرآن)

4- پیشنهاد به مدیرپرستاری در انتصاب و انتقال کارکنان

5- برنامه ریزی و هماهنگی درپذیرش و ترخیص مددجویان

6- مسئولیت کلیه امورمرکزدرزمان عدم حضورمسئولان ارشد(ریاست،مدیریت،مدیرپرستاری و نظایرآن)